Hagen Gjenvinning lanserer nytt digitalt system for kundehåndtering

Som en del av vår digitale transformasjon, har Hagen Gjenvinning nå lansert et brukervennlig digitalt system for kundehåndtering.

Dette systemet gjør det enklere for kunder å registrere leveranser, booke tid for avfallsmottak og få oppdatert informasjon om gjeldende priser og betingelser.

Hva innebærer det nye systemet?

Med bare noen få tastetrykk kan kunder nå:

  • Registrere hvilken type masse de ønsker å levere.
  • Få veiledning om korrekt håndtering av spesialavfall.
  • Mottar fakturaer og kvitteringer digitalt.

Fordelene for bedrifter og privatpersoner

Denne løsningen sparer tid for både små og store kunder. Dessuten sikrer den en sømløs opplevelse ved å automatisere tidligere manuelle prosesser.

Del gjerne artikkelen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Print

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Vi benytter Cookies!

Denne nettsiden anvender informasjons-kapsler (cookies) for at nettsiden skal fungere og være sikker. Du kan lese mer om dette på vår side om Personvern.